Jeg tror jeg er blitt frelst....
Sitter og leser her inne på forumet for å få litt mer ide om hvordan denne kuren er - siden jeg ikke har fått tak i bokji enda...
Og jeg fatter ikke det jeg leser !!! Den type mat som dere skriver dere kan spise er akkurat den type mat jeg liker - baconsvor også ?? hvorfor har jeg ikke funnet ut dette før ?? hahaha....
Uansett - jeg leste fra Gerd's innlegg at jeg kunne spise lettrømme, fløte etc. så jeg kjøpte med meg rømme for å ha til laksen jeg skal ha neste uke. I kveld koste jeg meg med en salat med reker, sitronsaft og en RØMMEKLATT...uten å få dårlig samvittighet !!!
Jeg har faktisk spist eggerøre med forskjellige fyll når jeg har vært sulten - mye spinat denne uka og rent kjøtt med grønnsaker og fått masse bivirkninger fra kuren...og jeg fant ut om denne kuren igår kveld - tilfeldigvis.
Jeg har store forhåpninger til denne kuren og gleder meg - fordi siden jeg spiser denne type mat fra før og har vært flink med trening før jeg reiste til USA på ferie (har ikke kommet tilbake i treningsmodus etter jeg kom hjem buhuuu....) så har jeg tro på at dette er noe jeg kan fullføre.
Jeg håååååper bare at kiloene forsvinner så jeg ikke mister motivasjonen !!!!