Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-04, 13:34   #4
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset

apropo is, det går jo an å lage iskrem av yoghjurt naturell og frukt, eller fløte, stevia og egg + litt mørk hakket sjokolade (det har jeg laget før, det er sinnsykt godt).
hva med nøtter egentlig? de kan jo sette dem i halsen dersom de er under 3 år, men nøtter er jo svært sunt da. er det en måte å få det i dem på, når de er under 3 år? så du Lise hadde et tips om å hakke dem og trille dem til kuler?

Jeg har kjøpt iskremmaskin, og det er en investering jeg ikke angrer på! Kjempelurt å kunne lage sine egne bærsorbeter og ulike varianter av fløteis.

Du kan male nøtter på en mandelkvern og blande i grøt eller yoghurt fra de er babyer. Det er jo bare partikkel-formen på nøttene som er farlig, ikke at de får nøttene i magen. Jeg brukte hurtigmikseren og lagde nøtteblanding som ble litt mer grov i konsistensen fra minstejenta var 9-10 måneder.

MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat