Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-04, 11:52   #19
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Fant det !! Har lett igjennom hele journalen min i det andre forumet ! Jeg var med niesene og bestilte varer - de bor i London og tok det med hjem til påske:

Opprinnelig lagt inn av otimisten Nille

They have ordered from www.lowcarbshopping.co.uk - free delivery within the UK if you buy for a certain amount..... and the page say:

Toffees (with Splenda)Chocolate & Creme Doublers (85gm)
Toffees (with Splenda)Fudgie Rolls (99gm)
Toffees (with Splenda)Peach & Creme Doublers (85gm)"

Gjett om jeg gledet meg til disse !

Helt til jeg fikk dem og oppdaget at de inneholt Maltitol - og min kjære venninde Gilibel skrev:

Opprinnelig lagt inn av Gilibel

I guessed so, since Splenda itself doesn't give the right "texture" to sweets, they normally put some sugar alcohols/polyols in them too. So be careful when you eat them, yes?

Siden ble dette bekreftet fra flere plasser, men jeg finner ikke postene !!