Sv: Dritt.
Nei, du må for all del ikke gi opp. Jeg er jo av den sorten som er så dum og veier meg hver dag, og enkelte dager veier jeg en halvkilo mer enn dagen før, men dagen etter er jeg nede igjen osv... Det er jo litt sånn innimellom fr oss alle. Jeg har kuttet ut all drikke med falsk søtning og da løsnet det igjen, drakk ikke mye av det før heller, bare i helga, men det stoppet opp litt/gikk litt sakte og da prøvde jeg en uke uten det og da gikk vekta jevnt og trutt ned igjen. Denne uka er jeg forberedt på at det kan stoppe opp litt, for jeg drakk endel sånt da jeg var ute på lørdag. Men da er jeg forberedt da.
På spørsmålet om du spiser for lite fett vil jeg si ja. Prøv å ha litt rømme, cf eller fløte til hvert måltid, bruk mere ost og cc. Og jeg innførte ett lite kveldsmåltid etter noen dager for å øke forbrenninga litt mer. Bare litt ost feks. Og liker du ikke egg? Det er jo veldig anbefalt på denne kuren...
Jaja, det var ett lite svar fra meg, den kroniske munndiareen har visst satt seg i henda og nå...