Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-07, 02:13   #16
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva er dine beste tips for å komme ut av en avhengighet?

Opprinnelig lagt inn av Pc-snuppa, her.

Hei!
Kjenner meg VELDIG igjen i det der! ( èn gang til... VELDIG! ok ferdig nå)
Men jeg fant ut at det går an og gå til en neglsalong og be om og få forsterket dine egne negler! Jeg har tynne, flisete negler som ikke ligner grisen (heldige grisen, tykke negler har den i allefall så, dårlig sammenlikning kanskje.... )
Da legger de noe oppå din egen negl som vokser med din naturlige negl, den behøver ikke bli lengre, men den blir sterk og tåler mer. Og siden det ser naturlig ut behøver man ikke være redd for at det skal se ut som om;
Oj, her er det falske negler ute og går jah...
(ikke for det, jeg har hatt det mange ganger selv jeg, så kanskje jeg ikke skulle snakke så høyt... )
Ser det er en stund siden du spurte, men ville svare alikevel jeg

Det er fortsatt en aktuell problemstilling!
Nå, jeg vil ha neglene helt helt korte jeg, sånn at de ikke stikker ut over fingerkanten.
Men hvordan går det med disse greiene om man spiller gitar? Jeg mener, det er dumt nok å lakke neglene samme dag som jeg vet jeg kommer til å øve mye. (Lakker neglene mye, for å prevetere biting, det funker til en viss grad. Samt at jeg synes det ser bra ut!)
Og 48 000 kroners spørsmålet; hvor mye koster dette?

Takker for tips, forresten

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat