Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-07, 08:02   #17
Pc-snuppa
Medlem
 
Pc-snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus et sted
Alder: 52
Innlegg: 191
Pc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snill

Sv: Hva er dine beste tips for å komme ut av en avhengighet?

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Det er fortsatt en aktuell problemstilling!
Nå, jeg vil ha neglene helt helt korte jeg, sånn at de ikke stikker ut over fingerkanten.
Men hvordan går det med disse greiene om man spiller gitar? Jeg mener, det er dumt nok å lakke neglene samme dag som jeg vet jeg kommer til å øve mye. (Lakker neglene mye, for å prevetere biting, det funker til en viss grad. Samt at jeg synes det ser bra ut!)
Og 48 000 kroners spørsmålet; hvor mye koster dette?

Takker for tips, forresten

Bare hyggelig og hjelpe
Prisen er nok veldig avhengig av hvor man går. Jeg ringte et nytt sted (brudesalong...)for noen uker siden og de skulle ha full pris (som om jeg skulle ha lange) som var 700,-! Aaaaaaaaaaaalt for mye mener jeg!
I dag skal jeg få fikset dem opp for sommeren (littegranne lange, men ikke voldsomt) faktisk, på et sted i Moss jeg ikke har prøvd før. En veninne av meg fikset time til tre av oss, og det skal vi bare betale 300,- for. Det er i en ordentlig salong men jeg vet ikke navnet ennå! Jeg kan jo alltids stikke innom lavkarbo og fortelle hvordan det gikk, om hun var flink og hvordan de ser ut. Hvis du vil, kan jeg spørre henne hva hun synes er rimelig og måtte ut for når man skal ha neglforsterkning?
Dessuten skal en neglforsterkning, kort sådan, vokse med din naturlige negl og tåle mye, så gitarspilling burde gå bra... MEN når DET er sagt spiller jeg ikke gitar selv da, så kanskje litt dumt av meg og utale meg om det? Er det noen andre som spille gitar og har erfaring m dette tro?
Skal legge til at jeg driver m AAAAAAALT mulig m mine negler da! Graver i jorda, maler (bilder) og griser neglene ned, og det har gått kjempefint. Men jeg vet jo at gitarklimpring sikkert er litt anderledes enn å male...;-)
Hvis du skulle prøve deg på dette en gang, kan du jo opplyse negldesigneren om at du spiller gitar slik at hun kanskje kan gjøre noe ekstra for at de skal holde?
Uansett, jeg skal spørre i dag jeg om dette og hint, så kommer jeg tilbake her og raporterer.
yess sørribobb

__________________
Hilsen fra mei

Lavkarbo har gitt meg livet tilbake igjen!
Pc-snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins :-) Svar med sitat