Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-07, 21:18   #9
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Atkins fettfaste

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Noen som har en fettfaste-meny? Nysgjerrig på hva man spiser da jeg....

Nå har jeg laget en dagsmeny som har fordelingen 90, 7, 3. Det var det nærmeste jeg klarte å komme. Det skal jo spises også!
Klarer derimot ikke å komme ned på 1000 kalorier med noe jeg tror jeg kan klare meg på, så strengt tatt er ikke dette helt Atkins fettfaste. Denne dagsmenyen inneholder 1486 kalorier.

Menyen blir da slik:

frokost:

1/2 omelett laget av:

2 medium egg, 50 gram purre og 30 gram bacon, 10 gram smør (stekes i) 15 gram creme fraich og 1 ss olivenolje (de to siste røres inn)

lunsj:

35 gram Ridderost og ca 15 cashewnøtter

mellommål:

1 kopp te med 15 gram MCT, 10 gram Cocosa og 15 gram rapsolje med sitron (Odelia) Smaker best i frukt-te

middag:

resten av omeletten

kvelds:

koffeinfri kaffe med 10 gram smør, 10 gram cocosa, 15 gram MCT og 15 gram fløte

Kaloriinnholdet er 1486. Jeg kan ikke gå ned på 1000 kalorier, og fettfasten har jo strenge restriksjoner også, så jeg synes det virker litt tryggere med litt mer kalorier. Vet ikke helt om jeg skal prøve 5 - 7 dager, må tenke litt mer på det.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat