Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-07, 23:08   #12
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Atkins fettfaste

Opprinnelig lagt inn av mam, her.

Djiiises. Er dette nesten 1500 kalorier?!? Tror jeg hadde gått i bakken med så lite mat. Syntes frokosten så ok ut, helt til jeg så at en skulle spise halve omeletten. Jeg spiser en omelett med 2 m egg og 100 g bacon til frokost, litt ruccola, paprika, fløte og ost.

Tro om ikke en får løs mage av slike mellommåltider? 40-50 g fett i te eller kaffe. Best å være hjemme hvis en prøver dette. Frister ikke så veldig.

Jeg spiser også vanligvis omelett med 2 egg. Ikke så mye som 100 g protein i, og bare litt grønt også. Fett i te og kaffe har jeg brukt en stund og i disse mengdene ja, og det smaker godt. Kjenner av og til at jeg får litt spent mage, men ingen problemer utenom det. Driten er normal. Men nå har jeg vent meg til det gradvis så klart. Tror også det er lurt å være hjemme hvis man skal fettfaste uten tilnærming ja.

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta, her.

Nalana: Har du prøvd å drikke så mye fett i te eller kaffe før?
Tror jeg hadde fått renneræv av den dietten der

Renneræv har jeg også hatt, men ikke av disse drikkene. Har bare opplevd det en gang for lenge siden, men husker ikke av hva.
Som sagt, det har jeg ja. Har en slik kaffekopp og tekopp nesten hver dag, og jeg nyter dem. Har stolt på at så lenge det er sunt fett og jeg spiser minimalt med karbo, så skulle det gå bra, men etter denne utregningen har jeg begynt å lure på om jeg alikevel kanskje får for mange kalorier sammenlagt. Tror nok kanskje jeg kan spise litt mindre hvis jeg vil beholde begge disse fettdrikkene hver dag. Nå snakker jeg om normal Ketolyse eller OE som jeg vanligvis går på.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat