Sv: Atkins fettfaste
Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.
DENNE DIETTEN ER BARE BEREGNET PÅ PERSONER MED PÅVIST STOR METABOLSK MOTSTAND OG SKAL UNDER INGEN OMSTENDIGHETER BENYTTES I MER ENN 1 UKE AV GANGEN.
Hvordan vet man med sikkerhet at man har det?
Jeg prøver å finne litt ut av hva jeg skal prøve nå.... har vært i ketose i snart 6 mnd uten noe vekttap. Hatt Nilleuker, skaldemann-ekstrem, lokkebiff... uker uten ditt... og datt Har det fint med lavkarbokost... men skulle jo gått ned disse kiloene da. Har en BMI på 32 så jeg er ingen småjente heller
Det er faktisk ganske vanskelig å få rede på, man må for eksempel ha en spesielt interessert lege hvis legen i det hele tatt synes det er noe som er verdt å finne ut av. Dette er nok blitt en del bedre med årene.
Det går an å finne det ut selv, men det er en lang vei å gå med å prøve litt forskjellig. Står om det i Atkinsboka. Hvis man har prøvd 14-dagers introduksjon i utgangspunktet + noen ekstra restriksjoner som jeg ikke husker helt og ikke tør gå inn på, uten å gå ned i vekt, da kan man regne med at man har metabolsk motstand.
|