Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-07, 11:42   #7
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Overdriver jeg tro?

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Nå er ikke jeg så sikker, men har lest ett annet sted at hvis du har et minimum med karbo kan det ikke bli for mye fett

Hva sier vekta da? går du bra ned?

Litt vanskelig å si akkurat nå, for jeg tør ikke å gå på vekta etter en måneds tid med bare tulling. Har vært på sporet igjen en stund nå, og regner med å gå på vekta igjen på mandag, men siden jeg ikke turde å sjekke på vekta hvor mye jeg hadde ødelagt går det eda en uke før jeg ser hvordan det går. Ellers har jeg gjort dette tidligere, om enn ikke både te og kaffe hver dag, og da har jeg gått bra ned. Så jeg har god tro på disse oljene, men det er vel som med alt annet at man ikke skal overdrive. Det kan være at jeg til sammen for litt mye kalorier på denne måten, og hvis det er tilfelle tror jeg at jeg skal spise litt indre og fortsette med alt fettet som kosttilskudd.
Men som sagt, jeg vet ikke før om halvannen uke ca.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat