Sv: Hei, takk og velkommen til meg :D
Ja, har vært i ketolyse siden jeg fikk stripsene, måler ikke hver dag da. har funnet et kosthold som holder meg innenfor grensene, og måler kun av og til. Men har en viss følelse av at ting er riktig, er nemlig vanvittig varm.. Ikke beste kombinasjonen i nordnorge nå for tida... Kanskje jeg forbrenner mer nå som det er så sinnsykt varmt? drikker iallefall vanvittig mye vann, drakk 6 liter vann bare i går, men så svettes det ut en hel del og...
Men var nære på med ketolysen en gang da.. Var da jeg fant ut at jeg måtte takle ca 40 per dag, regnet groft ut fra det jeg vet jeg spiste.. "vanligvis" ligger jeg nok langt under, sikkert rundt 10-20. og det kommer fra grønt, ost, eller meieriprodukter.
motivert og motivert til trening... tja, det var jo det da... men jeg SKAL. er ikke no alternativ. Jeg sliter med motivasjonen, eneste som funker for meg er å være hard, ingen pauser eller "gobiter" blir bare mer og mer.
Har også kuttet ut søtstoffer. får se om det hjelper..
Hvordan er det med veiing? Snakket med legen min om dette før jeg begynte på kuren, han sa at det kunne være ok å ikke veie seg første mnd. Og deretter kun hver 14 dag. Dette pga motivasjon, da gjennom større utslag på vekta, samtidig som at de små variasjonene med vann i kroppen og slik ikke ville vises så godt. egentlig har jeg mest lyst til veiing en dag i uka, men da kun for å få en god oversikt over hvor fort jeg går ned i uka.. håper på noe mer enn 400-600gram.. men det er vel ikke å håpe på siden jeg har gått ned så lite..