Sv: Hei, takk og velkommen til meg :D
Hei.
Så flink du er som holder på selv om det går sakte!!
Med meg går det også sakte, mister litt motet innimellom. Det som funker da er å logge meg på her og lese, så finner jeg motivasjonen igjen. Mange flinke folk her!!!
Siste to uker har jeg kun gått ned 0,6 kilo, (uke 3 og 4 siden jeg starta). 4,2 siden 5.juni.
Har lest et sted at det er lurt å tenke på hvor lenge vi har brukt for å legge på oss alt dette fettet! Jeg starta på min første Grete Roede-kur engang rundt 1980, og siden da har jeg lagt på meg over 20 kilo. Opp litt mere etter hver kur. Har prøvd mye forskjellig, Libra, supper, ukebladkurer, fasting, osv. Nå ser jeg at ketolyse funker for meg, er liksom ikke en kur, for jeg tenker ikke veieng og måling (bare første uka for å lære)!
Jeg tenker at jeg ikke tåler brød, ris, potet, sukker, osv. Dette er mye lettere, mange rundt meg som er allergiske mot ulike ting! Og med tablettene er dette faktisk ikke noe stort offer. Har ikke lyst på is selv om det er varmt her nord nå!! Har lagd meg gele og fromasj, og det er en god erstatning! -også kaldt vann/farris da.
Lykke til videre.
|