Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-04, 12:10   #5
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Syns du ga flott råd jeg Scilla !
Jeg har ikke dette problemet heldigvis. Min mor & stefar går på Lindberg. Eller som jeg sier "Lindberg light". De følger stort sett prinsippene, men stefar sier "det er jo ikke nødvendig å bli hysterisk da". Og hysteriske, det er i følge ham de som følger reglene..... sånn som meg. Jeg er hysterisk fordi jeg sier neitakk til kake og vafler med syltetøy (ikke lavkarbo !!) når jeg er på besøk ! Men heldigvis forstår mor meg. Hun sliter veldig fordi han ikke syns det ikke er nødvendig å være så nøye, - han går ned mer og fortere enn henne selv om han "jukser" hele tiden. Hun holder seg på matta og sliter ! Jaja, - er det ikke det ene så er det det andre !

Sist redigert av Nille : 04-12-04 kl 12:26.
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat