Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-04, 18:54   #1
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Stiv nakke- og ryggtråd

Tenkte å starte en sånnen jeg.. (mulig at noe lignende fins, men jeg har ikke funnet, så..)

Jeg har begynt på studier i høst, og har fått problemer med stiv nakke (og skuldrer) samt rygg. Var hos fysioterapeut første gang denne uke, og han holdt på som en "gal professor".. men det skal visst hjelpe, så..

Men det jeg tenkte, er det noen som har noen "supre" råd til stiv nakke/rygg/skuldre? Både forebyggende og "akutte". Er interessert i begge deler - fordi jeg sitter akkurat nå oppi eksamensperioden, og om noen har noen bra råd til meg som kan løse opp litt, hadde det vært flott

Ellers håper jeg at fysioterapien hjelper meg, men skjønner jo at jeg må gjøre ting selv, som f.eks trening... (har virkelig forsømt det området de siste tre-fire-fem årene........)