Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?
Melder meg inn her jeg Har rundt 40 kg som burde bort.
Har satt første delmål på 125kg, og neste på 110. Etter det har jeg ikke satt mer. Er 195cm høy å tror jeg skal se det litt an før jeg eventuellt går videre.... hvis jeg noengang kommer så langt da.
Starta på kuren 1 juni på ca 150kg. var på fredag nede på 142,9, og i dag oppe på 146kg.
Litt nedtur, men som jeg ser i en annen tråd her der jeg startet om dette så er dette med å gå opp noen kg på dagtid ikke unormalt... Men det føles ikke så bra.
Har en mistanke om at dette kommer til å bli en laaang høst. Er allerede dritlei kjøtt, egg og sånne ting. har funnet ut at jeg skal erstatte frokosten med proteinshake med sånn olje i.. Så får man se, er ikke veldig sulten om morran, og har uansett lite motivasjon til å lage mat da.
Selv om jeg er drit lei "slankematen" i ketolysekure min, så nar jeg motivasjon i bøtter å spann.. Var nettopp i ett sosialt arrangemang der noen damer sto å diskuterte folk, deiblant meg. Jeg satt rett bak hun som snakket, og hun visste antagenligvis ikke det.
Disuksjonen gikk på hvem single menn som var "bra", og da kom det noen sikkert sanne, men ikke hyggelige facts frem. så.. nå skal jeg ut å gå tur. 
Er skikkelig kjipt å få slengt sånn etter seg, vet at hun ikke mente det, vet også at mesteparten av jentene som satt der er jenter jeg kjenner godt. De var ikke uenig, men "han er jo sååå snill" og sånt kom jo, men.. hjelper jo å motivere iallefall..