Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-07, 06:04   #13
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Funsaft og vodka.

Opprinnelig lagt inn av tech, her.

Jada, fyller-snart-30en (sorry, måtte kommentere alder jeg og) :P
Jeg er fortsatt på induksjonen men jeg tillater meg en drink en gang i blant, det setter meg ikke tilbake så veldig langt og noe kos må man jo ha
Kan jeg spørre om hvilken fase du er i og hvor mange kilo du har igjen å ta av?

Jeg er i vedvarende. Har økt karbene, men ikke mye. Ligger vel på pluss minus tretti om dagen.
Jeg, hehe, veier meg ikke. Har holdt på med lavkarbo generelt siden september i fjor pga insulinresistens, og fant ut at det jammen kunne være slankende også.
Jeg har bare målt meg. Bryst, midje mage, hofter. Har tapt kanskje 60-70 cm all over siden start!
Tickeren min er litt sånn tja. Jeg tror målet mitt er lenger fram. Jeg begynte med en midje på 111 cm, og er nå nede i ca nitti. Så får jeg se om kroppen stanser på rundt åtti, eller kanskje enda litt smalere.
Jeg har veldig tynne bein og armer, liten muskulatur, og en ganske lett beinbygning, så vekta mi har alltid vært helt kårni i forhold til størrelsen på kroppen min. Har vært større enn nå, og veit 69 kg som ellers ville ha blitt sett på som ganske normalt.
Er vel relativt normal blitt nå, men jeg trenger å få tære vekk de siste nødreservene, for å bli proporsjonell.
Det har gått sakte, men trutt! Har jeg vært feit så lenge, så har jeg det ikke lenger så travelt for å si det sånn
He. her ble det utredninga si!
Joda, jeg fester jeg også! Men har fortsatt ikke drikkevett (selv i en alder av *nesten* tretti -takk for de! -to år og to uker....!).

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat