Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-04, 20:10   #10
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Gir

Sliter litt med samme spørsmål selv for det eneste jeg vet vi Atkinsere kan drikke, er conjakk og whiskey og jeg liker ingen av delene....

Neida, vi kan drikke alle typer brennevin som det ikke er sukker eller smakstilsetninger i. Også vodka, gin og tequila. Men så var det blandevannet da..... ikke bra. Jeg har fått tak i Slimline Tonic fra Schweppes. Det reddet gin & tonic'en min i sommer !! Jeg har også en kjempegod Marguerita mix fra Baja Bob. Men glemte den helt ut i sommer. Tenk jeg gikk glipp av frozen Margueritas !! På lavkarbo samling i Køben i sommer drakk vi vodka rett fra fryser'n og masse gin & tonics ! Ellers er øl bannlyst. 115 ml rødvin har 2 karber, - 115 ml medium tørr hvitvin har 0.9 karber. mofedilla har allerede forklart om effekten av alkoholen, - og det kan jeg bare skrive under på. Så lenge kroppen brenner alkohol brenner den ikke fett .... så lenge man vet det er det mye lettere å si neitakk !