Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-07, 14:40   #4
Dolphin
Seniormedlem

Dolphin sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Bergen
Alder: 46
Dolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjent

Sv: Ikke insulinresistent, er da lavkarbo bra?

hva med å gå til en annen lege f.eks. hos en fedonklinikk?

jeg har gått i åresvis å klagd til legen min at jeg stadig får spm om jeg er gravid og ikke klarer å bli kvitt magen, men egentlig ikke blitt tatt helt seriøst. Tatt glukosebelastningstester mtp at jeg hadde nedsatt glukosetoleranse da jeg var liten, men de viste ingenting.

Så ikke før jeg var så desp at jeg var klar for fettsuging og oppsøkte en klinikk fikk jeg hjelp - de rådet meg til å først bli utredet skikkelig og anbefalte meg en lege - visste ikke da at det var fedonklinikk så ble veldig skeptisk hehe da jeg oppdaget det, men er veldig takknemlig når for at jeg ga det en sjanse. For på ca 2 mnd er jeg blitt 7,7kg lettere og 14 cm smalere rundt midjen!

Går på ketogen diett forresten

Så jeg ville oppsøkt en annen lege var jeg deg som har tid og gidder å ta ordentlige prøver. Og inntil videre kan du jo begynne litt forsiktig mtp ketose - start med å kutte ut pasta og ris o.l og bytt til lav gi mat

lykke til!