Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-07, 14:55   #5
femalia
Medlem

femalia sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 53
femalia er ny på veien

Sv: Ikke insulinresistent, er da lavkarbo bra?

Okei! Det var egentlig det jeg håpte, at ketogen kost kan hjelpe mot "gravide-magen", som absolutt IKKE er gravid...!
Jeg har også vært inne på tanken med fettsuging og bukplastikk for å bli kvitt elendigheten, men jeg forsøker gladelig en ketogen diett i noen mnd først. Det er jo så utrolig dyrt med en slik operasjon, og det tar lang tid å bli i normalt gjenge igjen etterpå. Vil helst slippe, med andre ord...

Har forøvrig vært på trening i dag, for første gang på snart FIRE mnd! Det var utrolig tungt, men det som var litt oppmuntrende var at jeg greide å jogge i to min (wow, liksom) sammenhengende nå også, slik som jeg gjorde da jeg tok en treningspause... Jeg har elendig kondis, så for meg er to min jogging ganske bra, bare for å unnskylde meg selv litt....

Har nettopp kommet hjem og skal slenge meg i dusjen snart, men kroppen hylte etter mat, så nå spiser jeg en halv avokado, litt reker og en ss majones! Ingen karbohydrater her nei, kroppen får værsågod forbrenne litt fett, nemlig!

Da kjører jeg på med ketolysekuren, og krysser fingrene for at kiloene mine forsvinner som dugg for sola! Takk for gode råd og innspill!!

Femalia
femalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og deromkring :-) Svar med sitat