Ufrivillig ketolyse og ketosepause ...
Det har skjedd så mye her de siste tre dagene. Jeg ble brått veldig syk natt til lørdag, og ble hentet i ambulanse kl 11 lørdag formiddag. De fryktet hjerneblødning eller blodpropp i hjernen da jeg var så svimmel at jeg ikke kunne sette meg opp uten å besvime. Ble innlagt og alle mulige prøver ble tatt, ct og spinalpunktering bla. Av sistnevnte har jeg blitt veldig dårlig i ettertid, hvilket er veldig vanlig. Får ekstremt trykk i hode. På lørdag måtte jeg spise, for å ikke dævve. Og midt på natta hadde de kun brødskiver å tilby. Så jeg har ufrivillig sprukket og spsit tre brødskiver. Har nesten ikke spist noenting på tre dager, og det var det eneste jeg sprakk på altså, men ejg har ikke balansert mat i det heletatt. Men det jeg har spist har vært ketogen mat, men kun en til to måltider om dagen. Føler meg såpass ok at jeg har stått opp akkurat nå, ligget i seng i 2 1/2 døgn. Kom hjem fra sykehuset i går kveld. Ikke noe skummelt som feiler meg i allefall...
Blir borte herfra til jeg er helt frsik. Ordre om å ligge rett ut i tre dager, så det må jeg høre på. Bare oppe og strekker meg nå. Tok en stix i sta, den var knall lilla....