Sv: Klesstørrelser
har gitt opp størrelser for lengst! De butikkene jeg liker å handle klær i syns jeg som oftest er små i størrelsene siden jeg trekker over mage og skuldre ( hehe en ulempe med å trene vekter med mål for øye å bli muskuløs hehehe) - vero moda, only, b- young, risø f.eks. Så velger alltid største størrelse ( xl elle l) - tar det ikke så tungt lenger hva størrelse angår så lenge klærne passer , men må jo alltid prøve da sef. Og kommer jeg ned i m/ s så er det bare bonus.
Str er helt skrullete likevel så nytter ikke å plages av det. Men det der med buksene var snålt!
Og hvor gal blir ikke verden når de nå skal i gang med å produsere str 0?! hva størrelse er det da? ikke rart folk får spiseforstyrrelser og alskens drit da!problemet er jo at de stort sett lager klær til små damer med formene plassert på alle de riktige plassene ( eller manglende former rettere sagt). Det lages iaf ikke klær til sånne som meg har jeg funnet ut - brede skuldre ( relativt) små pupper og rund mage....men men ikke så mye å gjøre ved dessverre så får bare gjøre det beste utav det enten det nå betyr str 38 eller 46 liksom....