Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-07, 01:48   #61
BiB
Seniormedlem

BiB sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 58
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Fortsatt mange som skal ned 30+ ?

Opprinnelig lagt inn av Den Lille Mulvarpen, her.

Hei alle sammen

Jeg tror dette er rette plassen for meg også. Jeg har tenkt meg ned 40 kg eller mer. Har ikke satt endelig mål, men bruker tid som mål. Til å begynne med 6 månder så sakl jeg ta det der i fra. Regner med å måtte holde på i det minste 6 måneder til etter nyttår også.

Jeg har nettopp startet opp på lavkarbo. Følger ingen spesiell metode enda, men en miks av de fleste. Jeg har tenkt å slå over på Skaldemans når det har gått noen uker. Vil ikke starte opp for fort siden jeg har en autoimmun lidelse og kan få reaksjoner på grunn av det. Har vært på lavkarbo i 1 uke, så har nettopp startet på et meget langt prosjekt Var å kjøpte Ketostix i dag og er allerede i ketose selv om den ikke er så sterk. Lite utslag mener jeg det stod. 2 av 5 mulige positive svar. Synes det var kjekt etter bare noen dager på kur. Hadde egentlig trodd det ville være mye verre å oppnå.

Godt at det er flere som skal gå den lange veien, så kan vil gjerne holde følge

Velkommen og lykke til

BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat