Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-04, 21:48   #6
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

tusen takk for svar, alle tre!

Opprinnelig lagt inn av smosje

Sorry Moffe, men det er bare en ting som egentlig hjelper: Trene ryggen og skuldrene (og magemusklene).

liten m og en f som gjelder altså!

Ja, får begynne med å trene etter jul.. fysiomannen skal visst vise meg noen øvelser, og han virker flink (bortsett fra at han manipulerte nakken min, og det likte jeg ikke..)

Opprinnelig lagt inn av smosje

Ja, også en ting til!! Få han derre kjærsten din til å gi deg massasje!!!!!

har prøvd.. men han har skikkelig fisle-grep!

Opprinnelig lagt inn av Ulex

Har du prøvd kiropraktorbehandling, Mofedilla? Jeg synes det er det eneste som hjelper i det lange løp, kombinert med trening, så klart. Her er en link med generell info om kiropraktikk og liste over alle kiropraktorene i Norge.
http://www.kiropraktikk.no/

Har ikke prøvd det nei.. får se hvordan fysioen går først Dessuten har kjærstn proppa meg full med "kiropraktorer er gærne mennesker som liker å knekke knokler".. Men som sagt, får se hvordan fysioen går først

Opprinnelig lagt inn av mam

Jeg har kurert det med å knaske Ibux og Naproxen. Ikke lurt å gjøre over lengre tid!!!

Nei.. av smertestillende bruker jeg kun ibux til mensen, og panodil til hodepine, men har blitt mere restriktiv i det siste, for magen min er litt ømtåelig mot slikt (iallfall mot ibux, den "spiser" deg opp innenfra..). Dessuten har jeg aldri merket at det ER muskelavslappende (annet enn mot menssmerter).