Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-07, 10:32   #7
Labomba
Seniormedlem

Labomba sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 61
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Jeg klarer ikke slutte med Pepsi Max!

Opprinnelig lagt inn av Fettfrid, her.

Hei.

Jeg har startet med "Skalderman dietten" for en uke siden. Etter noen tøffe dager i starten, har jeg det nå mye bedre og har gjennomført dietten til punkt og prikke med et unntak.....Pepsi Max!

Hvordan vil det slå ut videre hvis jeg fortsetter med denne lille uvanen min..... Kan noen hjelpe meg med et svar....?

Har dere andre tips til drikke, te uten sukker og vann hele dagen, hver dag er for meg det tøffeste. Jeg drikker ikke kaffe, og kan jo ikke drikke vin hele dagen heller......

Takker veldig for svar!

Hei Fettfrid.

Om det ikke gir noe utslag hos deg synes jeg du skal kose deg med pepsi maxen din. Du vil jo merke om du stagnerer eller føler sult, og det vil helt sikkert gi deg kicket du da trenger for å minske eller kutte den ut.
Jeg bruker å drikke saft, funsaft. Der er det iste i lemon og peach smak, og mange forskjellige vanlige saft smaker.
Men om du har lyst på noe varmt en dag... Prøv fersk ginger, riv den i kokende vann, la det trekke og VIPS så har du en te som hjelper magen med wc besøk i tillegg til at den er full av vitaminer.

Lykke til.

Have a nice day.
Labomba.

Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat