Tråd: THEs dagbok
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-07, 19:52   #318
THE
Seniormedlem

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
THE er ny på veien

Sv: THEs dagbok

Da var jeg tilbake fra ferie, 1.8 kilo tyngre, og det var nesten mindre enn fryktet, for jeg har ikke vært snill pike . Drukket endel vin og 3-4 lav-karbo øl, spist mye sjokolade selv om det stort sett har vært 70%, og har i det hele tatt kost meg. Men ikke spist noe brød eller slikt.

Har vært - hva kan vi kalle det - moderat fysisk aktiv, gått noen laange turer, men tatt det med mye med ro også. Men det beste av alt, er at jeg ikke har fått den kjipe følelsen av ustabilt blodsukker, har spist min egen frokost hver dag, og ikke fått noe sug etter noe som helst før sent på dagen, så har spist litt av det som har passet seg av middagsrester og en yoghurt i ny og ne. MnaMnaMMMM. Til og med spist litt deilig frukt. Har spist om lag 2-3 produkter daglig.

Går nå sakte tilbake til fase to, får se om vi kommer til fase 1 igjen. Håper å få nye produkter før jeg drar på seilferie, ellers blir det mye sjokopudding. Og så har jeg fått ny jobb! Hurra! Begynner 20 august, alt gikk fint med den gamle jobben.

Idag: Sjokofrokost, en shake, 5 skiver salami, en kotelett, litt blomkål, 3 cherry, en kiwi, en plomme, 3 jordbær. To kaffe, en halv bar. Altfor mye gjenblevet sjokolade av den sorten som ikke var 70%. Og så har jeg en pudding på lur i kjølekapet.

THE er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg - sånn ca.. Svar med sitat