Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-07, 21:36   #20
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: MCT olje, Hvor kjøpe, og til hvilken pris?

Opprinnelig lagt inn av Havregryn, her.

Jeg har i sidesynet sett skrevet om cocosa her,men hva gjør den?
Hvordan virket den på deg?
Raser jeg ned i vekt om jeg løper & kjøper?
Jeg er plutselig blitt desperat..the state of mind forflytter seg med lynets hastighet pr tiden syns jeg,ikke noe arti' det nei.
Jeg spiser smør (tja sånn ca 4 ss meierismør pr dag) og olivenolje når det nå passer slik,og selvfølgelig det som naturlig befinner seg i den maten jeg spiser,men nå etter en god følelse av å ha gått ned,har jeg en vond følelse av å ha gått opp..*sutre-sutre*

..og nå kunne jeg ha kommet med en lang lang klagende syting og tatt med alt annet i verden jeg syns er vanskelig...(sa jeg navlebeskuende)..men det skal jeg ikke

Hei hei!
Jo, jeg synes jeg har hatt en effekt av den, og da jeg ikke spiser kjøtt fra dyr, så hjelper det på litt med ekstra fett. Gikk ned mer den første uka jeg bruikte det enn uka før, selv om jeg spiste nogenlunde likt.

Om du løper hver gang du skal kjøpe noe som helst så kan det jo også ha en viss slankende effekt

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat