Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-07, 14:01   #18
Sørlandet
Nytt Medlem
 
Sørlandet sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 9
Sørlandet er på en erverdig vei

Sv: Opdatering av akryl-neglpåsetting for en uke siden..

[quote=lokkebiff;304650]Det KAN ha med menssyklysen å gjøre, faktisk!!


Hei!
Jeg ble fristet til å komme med et lite tillegg!
Jeg er utdannet frisør og negledesigner, og har jobbet med begge deler i flere år. Har også vært kursinstruktør på negledesign kurser.
Det det burde snart vært allment kjent at man ikke setter på kunstige negler eller tar permanent i menstruasjon-syklusens første dager. Premanent i disse dagene er for veldug mange det samme som helt misslykket og bortkastet penger. Det samme gjelder kunstige negler! Ofte er det frisøren / negledesigneren som får skylden for dette, men ved nærmere samtale med kunden, viser det seg at mensen har skylda. Mitt råd er: Sett ikke på kunstige negler før det er gått minst tre dager av mens perioden, med mindre du skal i fint selskap. Men gi i allefall salongen beskjed om at du har mensen, så slipper det å bli noen uoverensstemmelser ut av det.
Lykke til med kunstige negler alle sammen, det er lekkert når det er pent utført!

Til slutt: GÅ ALLTID TILBAKE TIL SALONGEN DERSOM DU IKKE ER FORNØYD! Det kan være mange årsaker til at resultatet ikke ble som du hadde tenkt, ikke vent til allt er borte fra neglene, da er det umulig å se hva som har vært feil!
Vietnamesiske negledesignere er fantastisk flinke og raske. Det er ikke snakk om slurving fordi om det går raskt. Salongen er jo ikke tjent med det. En missfornøyd kunde kan ødelegge for hele omsetningen deres.
Jeg tror de fleste negledesignere i USA er Vietnamesere, og det sier jo litt om kvalitet og arbeide.

Sommer hilsen fra Sørlandet.

Sørlandet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Slank for enhver pris Svar med sitat