Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-07, 16:30   #20
Sørlandet
Nytt Medlem

Sørlandet sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sørlandet
Sørlandet er på en erverdig vei

Sv: Opdatering av akryl-neglpåsetting for en uke siden ...

Hei igjen!

Det er klart at det kan være en kombinasjon av tynne negler, mensen og hormoner.
Men dette er ikke noen unnskyldning for at neglene ikke sitter ellers.
Det er klart at det skjer mange endringer i kroppen ved menstruasjon, i puberteten og i overgangsalderen. Men dersom men bruker de beste dagene og de beste produktene så skal de sitte på i flere uker. Men det er viktig med kommunikasjon mellom kunde og negledesigner. Dersom ingenting blir sagt, kan man heller ikke garantere et perfekt resultat.
Det er jo de med tynne sprø negler som trenger kunstige negler, ikke de med tykkere faste negler.
Dersom acryl ikke egnet seg på tynne negler burde jo dette opplyses om før behandling. Men vi har jo ikke en type salong til de med tynne negler og en annen til de med tykkere negler.
Lykke til neste gang, og husk å kommunisere med betjeningen i salongen. Det er heller ikke dumt å gå tilbake til salongen med en gang du merker at noe er feil, de vil heller høre om problemet fra deg enn at det skal komme ut et rykte om at de ikke gjør en god nok jobb.
Jeg personlig har alltid spurt mine kunder om når i månedens syklus de er både når det gjelder permanent og kunstige negler.

Sommer hilsen fra Sørlandet

PS: Kanskje du kan tipse salongen om at det kanskje hadde vært lurt å praktisere litt mer kommunikasjon mellom kunde og betjening?

Sørlandet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Slank for enhver pris Svar med sitat