Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-04, 01:55   #7
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

[quote=mofedilla]
Men det jeg tenkte, er det noen som har noen "supre" råd til stiv nakke/rygg/skuldre? Både forebyggende og "akutte". Er interessert i begge deler - fordi jeg sitter akkurat nå oppi eksamensperioden, og om noen har noen bra råd til meg som kan løse opp litt, hadde det vært flott

"Øve,- øve jevnt og trutt og tappert det er tingen!"
Ja, DET er i alle fall noe som vil hjelpe,- både forebyggende og i den akutte fasen. Fint at du går til fysioterapeut. Han lærer deg sikkert noen enkle øvelser som du kan ta.
I tillegg vil jeg anbefale svømming og trening i basseng ,-helst varmtvanns, hvis mulig ,--og det er kjempedeilig! Hør med din fysioterapeut om der finnes et varmtvannsbasseng der han eller en annen fysioterapeuten kan være med å instruere de første gangene.
Selv går jeg 2-3 ganger i uken, og har hatt utrolig god hjelp av det.

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat