Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-04, 02:23   #6
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

] EAT
Jeg gikk noen kvelder på kurset, men av forskjellige grunner fikk jeg ikke med meg alle. Er enig med Donjuanwannabe at det var et lærerikt og fint opplegg i kurset. Kursleder var flink til forklare,- ikke noe å si på det. Så langt var alt greit.
Jeg startet godt og fulgte til punkt og prikke oppskriften;(så mange gram av ditt og så mange gram av datt),- restutat; ingen vektnedgang!! Etter 4 uker hoppet jeg over på Atkins. Det passer meg mye bedre. Jeg kan selv bestemme menyen. Syntes EAT brukte utrolig mye fett, i alle fall de første ukene!
Det flotte var at kursleder solgte Atkinsbøker! Det var der jeg kjøpte min nye norske utgave. Hun var ikke spesielt pågående hverken til å selge vitaminer/mineraler eller bøker.
Anbefale kurset;tja!?

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat