Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-04, 11:33   #8
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Zoë

Jeg er lærer, og må dessverre informere om at det ikke lenger er slik at det skal være like mye lek som skole for seksåringene....

Uffda...

Opprinnelig lagt inn av Zoë

Og kanskje er det sånn at han vil bli mindre forsiktig av å gå i b.hage -at det vil være bra for han? Eller vil det være å ta lite hensyn til hans behov, og kanskje kaste han på dypt vann i et tøffere miljø en hva som godt er?

Vi har hatt en pode som er endel forsiktig av seg som person og som er en betrakter og en tenker... Han var hejmme med oss til han var nesten 2... men da var han klar for å begynne... Vi har veldig god erfaring. Jeg tror det har mye å si at vi som foreldre ser barnet og tar hensyn de første årene, og at bhg personalet er obs på dette... At de prøver å skjerme barna som leker rolig for seg selv for de som herjer mer, og følger med... Jeg skjønner godt tankene dine,- men jeg tror det kan være heldig også under de rette forutsetninger! Men ikke med hvilket som helst personale... (det er finnes bhg jeg aldri ville plassert poden i..)

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat