Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-07, 17:15   #4
Sprudle
Gjest

Sv: Er det mange nye her?

Jeg har vært her kortere enn deg Hvor mye kontakt man får med folk, tror jeg er avhengig av hvor mye man engasjerer seg selv. Jeg var ikke spesielt aktiv i andres journaler i starten, men fikk så enormt mange positive tilbakemeldinger i Kjærlighetssorg-tråden min, at det ble naturlig å "oppsøke" folk i deres tråder.

Grunnen at man som helt ny kanskje ikke får så mye respons på innlegg, er at veldig mye blir gammelt nytt for de som har vært her en stund. Et tips er å benytte søkefunksjonen grundig før man stiller spørsmål - utrolig mye har allerede vært tatt opp tidligere. Jeg startet feks en tråd om bacon, og fikk tilbakemelding om at det alt fantes en tilsvarende tråd.

Uansett - det går seg til, og jeg tror som sagt at man får etter hva man gir. Jeg er ikke så flink til å følge opp andre som jeg skulle ønske, det har jeg bare ikke kapasitet til, men jeg har likevel fått en håndfull venner her inne jeg prøver å følge som best jeg kan. Dersom du ønsker deg venner her, blir mitt råd å lese litt rundt i andres journaler til du finner noen du har lyst til å bli bedre kjent med, og så er det bare å legge igjen en melding

Svar med sitat