Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-07, 19:11   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Riktig timing?

Opprinnelig lagt inn av Mjaa74, her.

Ja - og jeg vet at det alltid "ikke passer" å starte en slankekur....

Jeg begynte på lavkarbo nå rett før ferien. Ser jo i alle tråder at man helst ikke skal nyte alkohol de første ukene på Ketolyse og da begynner jeg jammen å lure på om jeg skal vente til etter ferien. Ser absolutt IKKE for meg ferie uten et glass rød og hvit vin og kanskje en iskald halvliter på bryggekanten på hytta.
Litt demotiverende å gå i 3 uker og passe seg, uten å gå ned i vekt..

Burde jeg heller sette inn nådestøtet etter ferien? Da kan jeg i jo i mellomtiden kjøpe boka også.... Nå teller jeg bare karber uten å beregne fett eller proteiner i tillegg. Er det lurt, eller bør man beregne alle verdier?

Hmmm, mange tanker på en gang dette, men er sånn i tvil!!!

Når det gjelder starten på kuren, så er det du som bestemmer selv.
Jeg holdt meg unna alkohol i vertfall de første 4 ukene. Jeg har fulgt boka ganske så slavisk, og det har gitt resultater jeg ikke hadde drømt om skulle gå an Så hadde det vært meg, hadde jeg valgt kuren.
For å følge kuren skikkelig, må du ha boka. Den er blitt min bibel
Jeg har kun telt karber og ikke noe anna.

Lykke til

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat