Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-07, 07:05   #3
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Kanskje du kan hjelpe meg??

Hei
Du vil finne mange gode oppskrifter her i forumet. I går laget jeg i et ildfast fat:

Ha opp i 4 kyllingefileter ( legg en skive hvitløk og persille i mellom bryst og indrefilet)
Ha oppå 1/2 kuttet purre, 1 hakket, rød paprika, resten av persillen, 1/2 squash i skiver.
Salt.
1 boks kremfløte piskes med rikelig friskkvernet pepper og 1 ts johannesbrødkjernemel (kan utelates) dette helles over grønnsaker og kjøttet. Øverst legges en mellomstor, skivet tomat og en nævefull revet ost.
200 gr nestnederst i ovnen i 45 min. . saftig og godt.
Rikelig til 4 personer

Forleden lagde jeg denne :
1 lettkokt brokoli i buketter legger i et ildfast fatog blandes med ketolysepølser i biter (oss på sørlandet) ELLER SKINKE ELLER BACON ELLER LAKS ELLLER HVIT FISK ELLER KYLLINGEBRYST I TERNINGER.
1 boks fløte blandes med 1 ts johannesbrødkjernemel ( kan utelates) og et egg og 3 ts oregano og 1 ts pepper. Blandingen helles over brokoliblandingen og øverst legges et godt lag med revet ost.
200 gr nestnederst i ovnen i 30-40 min.
Holder til 3-4 personer.

LYKKE TIL
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat