Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-07, 07:28   #23
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Veiing av kroppen

Hei
Det er tydelig at enhver finner sin egen vei. Jeg håper bare at de som veier seg inntil flere ganger daglig ikke glemmer alle de andre positive sider ved en fornuftig vektreduksjon.
Mange ketolytikere beskriver god søvn, godt humør, mer energi, fastere krop - selv i perioder det vekten står stille. Reduksjon av risikoen for diabetes og hjerte-og karsykdommer, slitasjegikt kreft, etc, etc.
Livet er annet enn bare tall på en vekt.
Vennlig Hilsen
Torkil

Ps da jeg gikk ned i vekt veide jeg meg hver morgen- det var min vei. Jeg har stor forståelse for de som veier seg en dag i uken eller to ganger om dagen. Blir veiingen problematisk må man unnlate veiingen, i hvert tilfelle en periode, og da heller gå etter speilbillede eller hvor mye klærne strammer.

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat