Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-07, 14:13   #14
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Newbie

Opprinnelig lagt inn av vintage, her.

Jeg har iallfall full kontroll på diabetesen med alt det innebærer, jeg har blitt brukt som foredragsholder på idrettshøyskolen, jeg er flere ganger Norgesmester, verdensmester og vunnet utallige konkurranser i utholdenhetsidrett. Neppe enkellt å få til dersom jeg ikke hadde skjønt noen ting. Jeg kan love deg en ting, og det er at jeg vet av praksis hvordan karbo/fett og proetin innvirker på kroppen bedre enn de aller fleste. Dette av den grunn at jeg har målt blodsukkeret sikkert 30 000 ganger ifm med matinntak og trening.

Det er skremmende at folk uten nødvendig kunnskap blir brukt som foredragsholdere. Det er alvorlig at slik vranglære og direkte feil kunnskap blir videreført.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat