Heeelt fersk jeg!
Har aldri slanket meg før, så dette blir spennende. De færreste tror meg vel når jeg sier det men jeg har alltid vært fornøyd med kroppen min slik den er, og vært frisk. Derfor har jeg ikke sett hensikten. Men nå får vi snart fysiske krav på arbeidsplassen min, pluss at jeg nok på en måte kunne tenke meg noen størrelser ned bare for å gjøre kles-shopping enklere!
Vektnåla stopper på 100 i dag, og med mine 167 cm innser jeg jo faktisk at selv om jeg ikke plages av vekta vil nok helsa plages av den med tiden. Så jeg er supermotivert for en pangstart nå, så får jeg håpe jeg ser resultater etter hvert, er litt utålmodig av meg.
Men så til saken: har bestillt, og fått disse tre boksene med vitaminer. Er det ingen mulighet for å ta de samlet, eller forsvinner effekten da? Med min jobb og mitt liv vil det rett og slett bli kjempevanskelig å få tatt tilskuddene til faste tider og til faste måltider. Var jo litt derfor jeg landa her, siden man (så vidt jeg har forstått) kan hoppe over et måltid uten å ødelegge forbrenninga så lenge man er i ketolyse? Eller?
Så kommer et litt dumt spørsmål, men det er veldig viktig for meg: Når dere er ute og spiser, stopper på Esso for en matbit, hva velger dere/hva bestiller dere?
|