Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-04, 12:49   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av pandalakris

Ligger nå på ca 30(i overkant)om dagen. Men det er tydeligvis for mye,for nå står vekta stille. Så da får jeg gå under 30 igjen,og se om det hjelper. Ketosestrimmelen viser fremdeles lilla,men det tar mye lenger tid før resultatet kommer frem. Hadde håpet på å nå 75 kg før jul,slik at jeg er klar for samtalen med kirurgen den 3 januar. +at jeg har litt å gå på i julen.

Det høres lurt ut å gå ned et hakk. Men en annen ting du også kan se på er HVA du har lagt til. Er det f.eks. nøtter kan det være de du reagerer på. Det lønner seg altså å kutte ut akkurat det du sist la til. En annen ting er at kroppen VIL ta seg pauser innimellom - for å "justere seg". Det behøver ikke å bety at 30+ er feil. Et annet råd er å la det gå 2-3 uker mellom hver gang du øker (istedenfor en).

Men som sagt - det du planlegger å gjøre ser helt flott ut. Vær på det nivået til vekta beveger seg igjen du !!

Når det gjelder ketose og fargen på stix'en er det av mindre betydning. Jeg er i ketose og har vært det siden 30. august 2003. Se på MIN statistikk du !! IKKE bra !! Selv om jeg gjør tingene 100 % riktig gikk det/går det veldig seint med de siste 10 kiloene !!

Ang ketose kan du lese mer her:

http://forum.lavkarbo.no/diskusjon2092.html

Lykke til videre du er kjempeflink !!