Sv: Heeelt fersk jeg!
Hei igjen! Jada, jeg vet vaktene kan være lange, men dere er vel innom stasjonen i løpet av de lengste vaktene? Dere kan jo ikke jobbe 60 timer i strekk, eller 30 for den saks skyld?? Dere må jo sove også vel?? Men hvis det er sånn at dere faktisk sitter i bilen 20,30,40 osv timer i strekk og kjører fra pasient til pasient (og innom sykehuset også, det skjønner jeg jo:-)) så må du nesten, hvis du skal følge denne type kur, enten ha med mat som du spiser i bilen (f.eks. omelett til flere måltider, den holder seg leeenge i en tett boks, eller kyllingsalat som også holder seg leeenge i tett boks) eller som allerede er sagt her, bestille hamburger uten brød. har dere muligheten til å stoppe på litt andre steder enn Esso, så er det masse annet godt å få kjøpt, kebabsalat, kyllingsalat osv...
Skjønner at dette er litt vanskelig med den type jobb, men det er da virkelig uansvarlig å la dere jobbe så lange strekk uten ORDENTLIG mat!! Man blir ikke akkurat årvåken (dere kjører jo fort!!!) og sterk (dere løfter jo tunge pasienter!!!) av pølser fra Esso!!!
Jeg vil jo også tro at disse lange vaktene forekommer sjeldnere enn "vanlige" vakter, så noen utskeielser innimellom når man ikke har annet valg, gjør ikke noe annet enn at man bruker LITT lenger tid på å gå ned i vekt.... Og det virker jo som du både vil dette og er motivert, så det ordner seg nok. :-)
|