Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-04, 13:05   #12
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Iset

Det lurslederen sa til meg (hun som var innom jobben min) var at EAT var litt bedre enn Atkins fordi de tillot utskeiing. Atkins var alt for strengt. :???:

Dette er litt tåkeprat fra kurslederen da utskjeiingen kommer først etter 8 uker på Eat-kurset. Og det er jo uansett vanskelig å følge ett bestemt kosthold i 8 hele uker samme om det heter Grete Roede eller Atkins, ihvertfall hvis man er nybegynner. Så Eat har innført dette for de som synes Atkins er vanskelig å følge over tid. Men på denne utskjeiingen kan du ikke spise hva som helst. Begrensningen er 20 g fett og 20 g proteiner og så mange karbohydrater du vil. Altså kan du ikke spise hva du vil, og spiser du sjokolade eller pizza må du uansett begrense deg. Det beste er pasta/ris/poteter og litt kjøtt og saus eller loff med jordbærsyltetøy osv. og dette måltidet må komme på slutten av dagen, altså som dagens siste måltid og bare en gang i uka. Det kan helt sikkert hjelpe for noen å ha en slik kontrollert "utskjeiing" hver uke.