Sv: Ufrivillig ketolyse og ketosepause ...
Hei!!
Ønsker deg god bedring sånn på etterskudd. Fant de ut hva som feilet deg??
For ca to måneder siden var jeg på en langweekend. Det ble både vin og god mat der IKKE lavkarbo. Kom meg vel hjem, men etter noen dager våkna jeg en morgen og var megasvingstang!!!! Men jeg gikk på jobb likavel. Rett før lunsj måtte jeg bare komme meg til legen, da var jeg svingstang deluxe, hadde sikkert besvimt hvis jeg ikke hadde lagt meg ned på en undersøkelsesbenk på jobben med føttene til værs (jobber på et legekontor da, men må oppsøke andre hvis jeg blir pusk )
Fra legen jeg oppsøkte ble jeg sendt med blåbil til sykehuset, tok alle de prøvene du beskrev, MEN de fant ingenting.
Jeg ble utskrevet dagen etter med streng beskjed om å holde senga. Så sta som jeg er var det umulig, så jeg gikk på jobben som vanlig dagen etter utskrivelsen. Litt mindre svingstang da, men det gikk over.
Noen har i ettertid fortalt meg at hvis du blir megasliten fysisk og psykisk KAN man reagere slik, fikk du høre om noe slikt da??
Nå skal det sies at jeg ikke er spes glad i å reise med fly, og kanskje det var en etterdønning av det. Fikk i allefall papir på at alt er som det skal være i hodet "Jeg har noe i hodet!! Jeg har noe i hodet!! 
Håper du er blitt bra igjen, for sånt er meeegaekkelt!!
|