Det som reddet meg var eggedosis!! Med søtstoff i og en ørliten dæsj med kakao i. Sistnevnte på eget ansvar. Og så lagde jeg kakao av de lett-posene med maaaaaaaaaaaasse krem på. Sistnevnte også under eget ansvar da det ikke er så ATkins-vennlig med mye kunstig søtstoff, samt meieriprodukter i induksj. fasen. Men jeg holdt hele tiden telling med at jeg holdt meg godt under 20 karboser om dagen uansett hva jeg spiste/drakk.
Ellers kan du lage gele, enten av Heistad sine poser, eller lage det av Fun-light saftene tilsatt gelantin.
Selv om man sikkert burde følge dietten slavisk så var jeg av den formening at hvis man holdt på å sprekke så var det bedre å sprekke med noe som var lav-karbo enn å gjøre det fullstendig. Det holdt meg gående, og holder meg gående ennå. Men vet at andre fullstendig ville ha ødelagt hele kuren sin med å proppe i seg krem, eggedosis og kakao. Så hvis du skal finne på noe slikt, så gjør det under vissheten om at det kan hende kroppen din reagerer negativt på søtstoff, meieriprodukter osv.