Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-07, 18:07   #9
Life_Tone
Medlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Finland
Life_Tone er på en erverdig vei

Sv: Flere som nylig har startet her?

Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.

Ketolysestixene koster 69 kr for 50 stk ikke på ketolyse.no's nettbutikk HER Ser ut som de selger til utlandet ettersom det var en egen porto for det.
Jeg skal bestille derifra i dag. Stix, bakemix og soyaprotein tror jeg det blir. Skulle jo selvsagt hatt stixene litt tidligere ettersom de fleste bruker dem i begynnelsen. Men jeg er jo egentlig litt i begynnelsen enda da... så har lyst å kjøpe dem for er så nysgjerrig.

Og ketose tror jeg man er i så lenge man er under en viss karbinntak-mengde..? Så da blir det utslag på stix'ene ja. Så det er aldri for sent å teste.

Middagstips har jeg iiingen av nei Er så utrolig lite kreativ og fantasifull. Må særiøst skjerpe meg der. Surfet litt rundt på forumet her i går, og det hjalp litt.
Har vært og kjøpt meg en oppskriftbok i dag som jeg forhåpentligvis får fylt ut etterhvert...
Samboeren her lever for karbohydrater og nekter å gi opp dem. Så vi har et temmelig forskjellig kosthold nå kan man si
Men går greit da... han har ansvaret for sin egen mat, og jeg har for min. Håper du finner noe dere kan spise sammen da...
Jeg skriver i dagboka mi det jeg spiser om dagene, så du kan jo ta en titt der, men det er jammen ikke særlig fantasifullt enda

Og veiing ja: Siden forrige mandag har jeg gått ned nøyaktig 3 kg

Er jo suuupert d da!! Grattis
Snart onsdag nå, så jeg får veie meg.. håper jeg er like flink som deg
Samboer'n min lever for potet!! må ha d nesten hver dag..
Skal sjekke ketolysesjappa ja!

Life_Tone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, helt enkelt.. Svar med sitat