Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-07, 19:29   #6
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Karbo-abstinens?

Vet ikke om dette er relevant da, men jeg har vært av og på lavkarbo det siste året. Og har tre kjennetegn på at jeg kommer i ketose; mensen kommer, slipper å ta vanndrivende og det værste, karboabstinensen....

Karboabstinensen hos meg oppfører seg slik opptrinnet til et panikkangstanfall gjør. De som har hatt det VET hvor fæælt det er. Åndenød, hjertebank, følelsen av å være utenfor seg selv, JÆVLIG med andre ord.

Jeg er nå i ketose igjen etter noen uker utenfor, og denne gangen vil jeg holde fast ved å være der.. Alle abstinensene er borte nå, nå er det baaare velvære, men jeg skjønner godt at mange backer ut grunnet abstinensen.

Så hold ut!! Det BLIR bedre etterhvert for fyker du ut og inn slik som jeg har gjort blir hele lavkarbokostholdet bare en gedigen nedtur. Skal prioritere meg selv denne gangen. Leste nemlig et sted at runde personer er runde fordi at de har en rund og omgjengelig omgangsform som gjør at de tar FOR mye hensyn til andre når det gjelder mat og div, for generøs overfor andre med andre ord. På tide å bli generøs med egen kropp og velvære...

Jeg er "tungskrevet" aner jeg når jeg leser oppover....
Meeen jeg regner med at dere forstår

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat