Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-07, 10:23   #20
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Tror du det finnes engler?

Opprinnelig lagt inn av Sondre, her.

Burde vel egentlig bare vært ett svaralternativ: Eh.. nei? Er du helt skrudd eller?

1. Jeg har aldri sett eller følt en engel.
2. En engel har aldri blitt avbildet eller målt på noen som helst fysisk måte.
3. Hvis en engel ikke fungerer på et fysisk plan, men enkelte mennesker kan føle dem, så må det bety at mennesket er over de fysiske lovene.
4. Det er ingenting som tyder på, eller bevis for, at mennesket er over de fysiske lovene.

Konklusjon: Märtha Louise er skrudd.

Hei!

1. Man må være åpen for å kjenne kjærligheten for å kjenne den, enten den kommer fra mennesker eller "alt som er" (skaperkraftyen, Gud eller hva man velger å kalle det) via engler.
2. Kjærligheten lar seg ikke avbilde, men få benekter dens eksistens.
3. Mennesket levde i laaaang tid uten å forstå og ha formulert de fysiske lovene. Jeg tror det bare er et tidsspørsmål før vi etter hvert også klarer å formulere ting innenfor det uforklarlige og for mange vanskelige området "ikkeforklarlige fenomener".
4. Om jeg skal ha ugjenkallelige bevis for alt jeg forholder meg til vil jeg leve et begrenset liv. Jeg tror på å være åpen for det som ikke lar seg bevise også. Og hvor lenge skal man tro på noe før man kan slå seg til ro uten bevis? Ta feks min vektnedgang. Hvor mange tror du trodde jeg ville klare å gå ned i vekt da jeg startet, av de som har sett meg prøve i utallige år? Og hvor mange tror du tror på at jeg vil klare å komme ned i 70kg? Jeg er faktisk nødt til å tro på det selv, fordi språk skaper virkelighet, selv om det ikke på noen måte er bevist.

Så ja, jeg tror på engler, selv om jeg ikke har fysiske bevis for deres eksistens. Jeg har like vel erfart dem mange ganger. Og mange synes jeg har rare meninger og er spesiell, men jeg er fortsatt ikke definert som skrullete av de som tar seg tid til å bli kjent med meg.

Beste hilsen BiB

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat