Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-07, 16:37   #54
tech
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 35
Innlegg: 262
tech er ny på veien

Sv: Tror du det finnes engler?

Opprinnelig lagt inn av Maxxx, her.

I lystig lag er det et par ting en ikke bør diskutere - politikk og religion. Da blir laget plutselig ikke så lystig lengre, i hvert fall ikke om en ikke har samme overbevisning.
Nå er kanskje ikke dette forumet et "lystig lag", men også her ender man opp med peronangrep snarere enn å bare diskutere sak...

Jeg synes det er synd at folk ikke kan diskutere saklig uten å ta det personlig og/eller bli aggresiv. Selv om man har vidt forskjellige syn på en ting betyr ikke det at man må bli sur, jeg diskuterer ofte med gode venner hvor dette er tilfellet.
Jeg synes dette forumet er et "lystig lag" jeg da, veldig god stemning her for det meste. :-)

Uansett, så kan jeg nevne at jeg tror ikke på engler. Heller er jeg ikke religiøs, noe jeg er i mot siden religion ofte går i mot konseptet om at mennesker har muligheten til å styre sin egen skjebne, som er noe jeg fullt og holdent tror på.

__________________
Startet (06.01.2007): 119,1 kg
Nå: 89,3 kg
Mål: 80 kg
tech er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon (litt tilpasset en sjelden gang i blant) Svar med sitat