Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-07, 10:06   #81
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Tror du det finnes engler?

Opprinnelig lagt inn av Sondre, her.

Interessant å høre om vennene dine, hva var det som fikk dem til å bli overbevist om noe annet? Det må virkelige noe drastisk til for at et menneske som har økt bevissthet skal klare å legge bort fornuft og rasjonaliteten. Hva er disse opplevelsene? Hvis dette er noe som kan rokke med fornuftige menneskers tro, da burde det være mer allmennkjent og tilgjengelig slik at alle kan bli mer "åndelige".

Helt enig, det er derfor jeg tror dem. Jeg vet jo ikke helt hva jeg skal tro når folk forteller meg slike ting, men velger jo å la tvilen komme dem tilgode. Men når det gjelder folk jeg har kjent hele mitt liv, folk som har vært så skeptiske til alt slikt hele livet, snusfornuftige oppegående akademiske mennesker, da MÅ jeg bare tro dem, jeg klarer ikke å la være. Det er snakk om 3 stykker. To av dem har hatt opplevelser som har innebært "besøk" og informasjon fra avdøde slektninger, mens han tredje nekter å snakke om hva han har opplevd, men er totalt omvendt. Nesten litt skremmende.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat