Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-07, 15:19   #85
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Tror du det finnes engler?

Thorwald & Sondre: Jeg skjønner at dere mener det mer sanselige mennesker tror/føler er helt feil. Altså riv ruskende galt. Og det har jeg full respekt for.

Men mener dere at disse menneskene er dumme i tillegg ? Det virker slik - at dere mener at alle som mener og tror noe annet enn det dere gjør sjøl, er dumme/teite/mindre begava ? Dere skriver som om det er det dere mener, og det skuffer meg litt, for jeg ser dere begge som særdeles åpne og intelligente mennesker. Hvor er det blitt av respekten for andre menneskers rett til å tro og mene det de vil ?

Selve saken er jeg for lengst ferdig med å diskutere....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat