Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-07, 12:17   #29
geysirland
Medlem

Medlem siden: Jul 2007
Alder: 57
geysirland er på en erverdig vei

Sv: Veiing av kroppen

Etter lang slankeerfaring på 10 år så er veiing 1 gang i uka å foretrekke..for jeg ble så fustrert når vekta gikk opp en dag...

Men nå har jeg ikke begynt på denne ketolyse kuren enda...sitter enda å venter på gjerde...Kunne like gjerne ha starta i morgen,men er litt lite planlagt... kan man si..men vekta går bare opp og opp..for noen dager siden var jeg 96,6 og i morges var jeg 97.6...

Kan jo være mensen som får meg litt tyngre..men uffatelig fustrerende..vil bare begynne med en gang egentlig. Men venter som sagt på boka Slanke med ketolysekuren... Men det er vel ingenting i veien og bare begynne med å ikke spise karb og drikke 2,5 til 3l vann om dagen.

Hva gjør dere om natta??? Hater all den tissinga om natta... kunne godt tenkt meg å ha drukket minst på kvelden slik at jeg slipper det der???

Jeg sover på samme rom som en 7 mnd baby og hvis jeg skal fly ørten ganger på do om natta så våkner vel hun også ofte..og det vil jeg helst ikke...

geysirland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 dag om gangen 1 dag om gangen! Svar med sitat