Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-07, 13:08   #1
Babalotta
Medlem

Babalotta sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Alder: 45
Babalotta har en fantastisk aura rundt segBabalotta har en fantastisk aura rundt seg

Dag 10, ikke ned ett gram

Slik jeg har forstått det skal man normalt sett gå ned en del i starten på ketolysekuren. Jeg startet forrige torsdag, på 100 kg, ti dager senere er jeg fortsatt på 100. Har snikveid litt, og ingen av dagene har det vært endringer, og ja, jeg veier om morgenen, etter at blæra er tømt, men før klær er kommet på.

Lurer på om det er noe galt jeg gjør? Vært i ketose siden forrige lørdag, og har ikke fått i meg for mye karber. Spist ganske variert, men de siste to dagene har matlysten blitt borte, dermed har jeg spist mindre enn jeg bruker. Jeg merker også på kroppen at jeg har endret spisemønster, forbrenningen (temp) er økt, jeg har ikke samme sultfølelse som før, jeg drikker mye (ca 3 liter for dag) og generellt er jeg positivt overrasket over hvor bra det er for kroppen. Men vektnåla står altså bom fast. Er jeg utålmodig?

Har brukt ca to pakker fløte på denne tiden, kan det ha noe å si? Har også brukt kunstig søtning; tab x-tra, splenda, en anelse sjokolade fra sukkerfritt.no. Er dette ting som stopper forbrenning av fett?

Takknemmelig for svar.

Babalotta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat